HTML

Cleveland

Clevelandbe költözünk. Nagy lépés ez nekünk, az élményeinket jegyezzük föl ide.

Címkék

Irány Kalifornia! Télből a nyárba:-)

2011.01.24. 05:58 :: RENl

 Holnap (azaz január 24én) megyünk Kaliforniába! Az történt ugyanis, hogy ezen a héten hétfőn vagy kedden derült ki, hogy Zsoltnak egy Los Angeles-hez közeli helyen kell bemutatnia azt a gépet, amelyre a programot írja, egy potenciális vevőnek. Az tehát adva volt, hogy Zsolt hétfőtől csütörtökig napozik Kaliforniában:). Aztán úgy alakult, hogy én is elkísérem, és vasárnap jövünk csak vissza Cleveland-be. Zsolt vesz ki szabadságot péntekre, én pedig simán hiányozhatok ennyit a suliból. (Most jut eszembe, hogy arról még nem is írtam, hogy járok angolt tanulni...na majd a következő posztban.)

Kicsit gondban voltunk ezzel az utazással, mert mi nem igen hoztunk magunkkal nyári ruhát, hát ugye mi a télbe jöttünk, gondoltuk, majd tavasszal bevásárolunk. De ez most nagyon megváltozott, mivel Los Angelesben 25 Celsius fok van. Zsoltnak még szandija sincs, és itt nem is kaptunk, majd ott kell vennünk:) Zsolt ruhailag jobb helyzetben van, neki van rövid nacija és pólója is, nekem mindössze egy rövid nacim van. Viszont nekem van szandim:) Kedden első dolgunk lesz valami boltba elmenni. 

A repülő út Cleveland-ből Orange County-ig kb 7 óra, Denverben kell átszállnunk. Itt Magyarországhoz képest további 3 óra időeltolódás van, szóval amikor otthon este 9 lesz, LA-ban akkor van dél. Ez a reptér igazából Santa Ana-ban van, ez ismerős lehet a Catherine Zeta Jones  és Antonio Banderas-féle Zorro-ból. (Santa Ana aranyát bányásszák).

Már kitaláltuk, hogy nagyjából mik azok, amiket meg szeretnénk nézni. Először is a legfontosabb hely ahová elmegyünk, az a Universal Studio. Van egy ilyen túra, amelyen körbe visznek a díszleteken, fogjuk látni pl. a Született feleségek Lila akác köz utcácskáját is, megnézzük Bree házát, meg a többiekét...már nagyon izgatott vagyok! Érdekesnek ígérkezik a Természettudományi Múzeum is. Megnézzük a hírességek sétányát (http://hu.wikipedia.org/wiki/Hollywood_Walk_of_Fame) is Hollywood-ban Aztán természetesen az óceánhoz is lemegyünk. Megnézzük Long Beach kikötőit. Aztán Oceanside is ott van a Private Practice-ból. Van egy Pacific Coast Highway nevű út, ami végig megy a parton, rálátsz az óceánra, keresztül megy Newport Beachen (Narancsvidék) is. Ezen végig kell mennünk, mindenki ezt mondta még eddig, mert annyira gyönyörű az egész.

Számomra ezek a leghihetetlenebb dolgok. Eddig otthon a kanapéról néztük azt a rengeteg amerikai sorozatot, filmet amelyek egy része éppen ezen a környéken játszódik. És most mi oda megyünk. Azokra a helyekre, amiket eddig csak filmen láttunk. Nagyon furcsa érzés. Eddig ilyen szempontból nem is tudatosult bennem, hogy az USA-ban vagyunk. Cleveland is csak egy olyan város, mint otthon, na jó csak majdnem olyan, de minden esetre nem épp filmes paradicsom, semmi élményem nem volt otthonról Cleveland-del kapcsolatban. Igazából számomra nem ez jelenti Amerikát, nem érzek semmi olyasmit, hogy "hurrá Amerikában vagyunk mennyire olyan, mint amit a filmekből láttam!" De Kalifornia egészen más. Azt már láttam filmen, most megnézhetem a valóságban is. Roppant furcsa, most, hogy írom ezeket a sorokat is, végi azon gondolkodok, hogy jé, tényleg itt vagyok! Csípjen meg gyorsan valaki!:)

Képekkel lehet, hogy a héten is jelentkezek, de a jövő7en tuti. Igyekszek rengeteget fényképezni, ki tudja el jutunk-e még valaha oda?!

2 komment

Címkék: kalifornia

A bejegyzés trackback címe:

https://cleveland.blog.hu/api/trackback/id/tr772608905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mészáros erzsébet 2011.01.26. 16:56:34

Hahó Reni, Zsolti!

Kár, hogy engem nem raktatok be a bőröndötökbe, igazán kis helyet foglalok.
Gréczi Robi Toscanában, Ti Kaliforniában... én meg Orosházán... és még ne is irigykedjek.. hát nehezen fog menni!
Danival nagyon várjuk a fényképes beszámolót!
Érezzétek jól magatokat! Esetleg ha belebotlotok George Clooney-ba, akkor csókoltatom!!
Pussz, Erzsike

RENl 2011.01.26. 18:09:23

@mészáros erzsébet:
Szia Erzsike!

Gréczi Robi lehet, hogy hamarabb összefut George-al, mint mi, mert ha jól emlékszek, valahol Olaszországban van háza a Drágának... bár most ott hideg van, lehet mégis itt van valahol...De mindenesetre, ha látom, nem felejtem el megmondani neki! :-)
Puszi
süti beállítások módosítása